Handlingar till årsmöte 2020

Nedan finner ni handlingar till årsmötet  2020 för BFB, HiB samt Riv- och Saneringsentreprenörerna. Vi genomför årsmötet via den digitala mötesfunktionen Microsoft Teams. Då vi har närmare 170 medlemsföretag behöver vi få in er föranmälan till årsmötet för att praktiskt kunna klara av närvaroregistreringen. Vi ber om överseende för att vi behöver göra på det här sättet till följd av de mötes- och resebegränsningar som råder i Sverige just nu. Vi är samtidigt tvungna att genomföra årsmötet nu under våren till följd av regelverk, stadgar mm.

Vi hoppas kunna komma igen efter sommaren med ett bra höstmöte och håller tummarna för att vi då kan ses som vanligt.

Genom att anmäla er kommer ni att få en länk till uppkopplingen. Microsoft Teams är kostnadsfri och enkel att använda. Men det är bra att föröva så vi känner oss säkra. Vi kommer därför att ge möjlighet till testuppkoppling före årsmötet. Preliminärt kör vi test dagen före.